HST
HST.cz HST.en HST.de

Institut interní komunikace a Marketingový institut vyhlašuje již 7. ročník soutěže Grand Prix – soutěže projektů z interní komunikace a nově i z marketingu a obchodu. V letošním ročníku se soutěž zaměřuje na problémy, se kterými se firmy aktuálně potýkají a na způsoby jejich řešení.

 

Co přinese Grand Prix účastníkům?
1) Získají podrobnou zpětnou vazbu na svojí práci od předních expertů ČR.

2) Zjistí, jak jsou na tom v porovnání s konkurencí.

3) Ukážou svoji odbornost široké veřejnosti a osloví tak potenciální klienty.

4) Získají zajímavé kontakty z řad ostatních účastníků a porotců.

5) Dostanou přístup k pracím ostatních společností z dané kategorie.

 

Soutěžní kategorie
Nástroj - využití nástroje pro řešení problémů s jasným přínosem

Projekt - jednorázové a krátkodobé koncepce se splněním cíle do 6 měsíců

Strategie – komplexní dlouhodobé projekty s dobou trvání nad 6 měsíců

Napříč společnosti - projekt, který vyřešil komplexní problem ve společnosti

C-level – ocenění pro inspirativní a zajímavé osobnosti

 

Způsob hodnocení
Každá práce přihlášená do dané kategorie bude hodnocena předními odborníky ČR.Hodnotícími kritérii jsou přístup a řešení (max. 30 bodů), fungování a vliv (max. 5é bodů) a využitelnost a přínos (max. 20 bodů).


Účastníci
Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace.


Harmonogram
1. 6. 2017 – zahájení soutěže

1. 6. – 1. 8. 2017 – přihlášky do soutěže Grand Prix 2017

1. 6. - 15. 8. 2017 - přihlášky do kategorie Cena C-levelu

2. 8. – 1. 9. 2017 – hodnocení prací porotou

6. 9. 2017 – slavnostní vyhlášení vítězů Grand Prix 2017


Více informací soutěži o naleznete na www.iik-mkti.cz/soutez.

 

 

 

 

 

Partneři / Partners

ST logo CZ stojate cerne2 partner seclogo   E21 logo SPCR LOGO VERTICAL CZ RGB 280x226 IMD Logo Blue RGB E21 logo HK logo PRAHA1 dole 1radek RGB

 

     

Menu